Oleje
W myśl powiedzenia: "Kto smaruje - ten jedzie" przedstawiamy Państwu ofertę na oleje silnikowe, oleje przekładniowe, oleje hydrauliczne, oraz płyny eksploatacyjne używane w większości pojazdów jeżdżących po Warszawskich ulicach. Od doboru właściwego oleju zależy żywotność i niezawodność silnika, skrzyni biegów, czy przekładni kierowniczej. Oleje sprzedawane przez naszą firmę wyprodukowane są przez cenionych na całym świecie producentów i są dostarczane przez znanych i zaufanych dystrybutorów. Oferujemy oleje konfekcjonowane i oleje z beczki , które z racji swojej atrakcyjnej ceny są ciekawą propozycją dla oszczędnych Warszawiaków. Uzupełnieniem oferty na oleje są płyny eksploatacyjne, chemia samochodowa i kosmetyki samochodowe. Zwracam szczególna uwagę na produkty firmy LIQUI MOLY, wysokiej jakości oleje silnikowe i znane ze swej skuteczności specyfiki dodawane do układu smarowania i paliwowego: czyszczące, wyciszające i poprawiające pracę silników i skrzyń biegów. Oleje zakupione u nas można wymienić w naszym warsztacie, na miejscu można także zakupić dobrej jakości filtr oleju, filtr powietrza, paliwa, bądź kabinowy. Zapraszamy! Zadzwoń! Przyjedź do Wilanowa! Sprawdź nasze ceny!
W ofercie posiadamy oleje silnikowe i oleje przekładniowe marek:
Najczęściej kupowane:
Oleje syntetyczne:
MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 5W-30 |
Zastosowanie: | olej syntetyczny do nowoczesnych silników benzynowych i diesla z lub bez turbodoładowania. Kompatybilny z najnowocześniejszymi filtrami cząsteczek stałych (DPF / FAP) i wszystkimi współczesnymi katalizatorami. |
Specyfikacja: | API SM/CF ; ACEA A3/B4 , C3 |
Dopuszczenia: | MB 229.31 / 229.51, VW 505.01 (Pompowtryskiwacze) / 505.00 / 502.00 , BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A |
MOBIL 0W-40 TURBO DIESEL
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 0W-40 |
Zastosowanie: | w pełni syntetyczny olej do nowoczesnych wysokowysilonych silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem |
Specyfikacja: | API CF ; ACEA A3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.3 / 229.5, GM-LL-B-025 , VW / 505.00 / 502.00 , BMW Longlife-01 , PORSCHE A40 , SAAB , FIAT 9.55535 - M2 , FIAT 9.55535 - N2 , FIAT 9.55535 - Z2 |
MOBIL 0W-40 NEW LIFE
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 0W-40 |
Zastosowanie: | w pełni syntetyczny olej do nowoczesnych wysokowysilonych silników benzynowych i wysokoprężnych również z turbodoładowaniem |
Specyfikacja: | API SN/SM/CF ; ACEA A3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.3 / 229.5, GM-LL-A-025 , GM-LL-B-025 , VW 505.00 / 502.00 , BMW Longlife-01 , Porsche A40 , SAAB , FIAT 9.55535 - M2 , FIAT 9.55535 - N2 , FIAT 9.55535 - Z2 |
MOBIL 5W-50 PEAK LIFE
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 5W-50 |
Zastosowanie: | syntetyczny olej silnikowy do aut benzynowych i diesla również z turbodoładowaniem |
Specyfikacja: | API SM/CF ; ACEA A3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.3 / 229.5, VW 505.00 , BMW High Performance Diesel Oil , Porsche A40, Lexus LFA Factory Fill |
MOBIL 5W-30 ESP FORMULA
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 5W-30 |
Zastosowanie: | niskopopiołowy syntetyczny olej do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych o wydłużonych interwałach wymiany. Wyposażonych we wtrysk bezpośredni paliwa (FSI) oraz (DPF / FAP). |
Specyfikacja: | API SM/CF , ACEA A5/B5 C2,C3 |
Dopuszczenia: | MB 229.31/229.51 , BMW Longlife-04 , Porsche C30 , Chrysler B71 2290 , Peugeot/Citroën Automobiles B71 2297 , VW (Benzyna) 504 00 / 502 00 / 503 00 / 503 01 / (Diesel - Pompowtryskiwacze) 507 00 / 505 01/ 505 00 / 506 00 / 506 01 |
CASTROL MAGNATEC 5W-40 C3
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do wszystkich silników benzynowch i diesla, również wysokoobciążonych z turbodoładowaniem |
Specyfikacja: | API SM/CF ; ACEA A3/B4,C3 |
Dopuszczenia: | MB 229.31 , VW 502.00/ 505.00 |
CASTROL MAGNATEC 5W-40 DIESEL B4
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do wszystkich silników diesla, również wysokoobciążonych z turbodoładowaniem |
Specyfikacja: | API CF ; ACEA A3/B4,C3 |
Dopuszczenia: | MB 229.31 , VW 502.00/ 505.00 |
CASTROL EDGE TURBO DIESEL 5W-40
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4 l oraz 5 l |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do nowoczesnych silników diesla, wyposażanych we wtrysk bezpośredni (common-rail, pompowtryskiwacze), zawory recyrkulacji spalin (EGR), filtry cząstek stałych (DPF / FAP) oraz turbodoładowanie |
Specyfikacja: | API SM/CF ; ACEA A3/B4,C3 |
Dopuszczenia: | MB 229.51, Ford WSS-M2C917-A, BMW Longlife-04 , RENAULT RN0700 / RN0710 , VW (diesel Pompowtryskiwacze) 505.01 / 505.00 / 502.00 |
CASTROL EDGE SPORT 0W-40
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 0W-40 |
Zastosowanie: | w pełni syntetyczny olej do nowoczesnych wysokowysilonych silników benzynowych i wysokoprężnych. Wyposażanych we wtrysk bezpośredni (common-rail), zawory recyrkulacji spalin (EGR), filtry cząstek stałych (DPF / FAP) oraz turbodoładowanie |
Specyfikacja: | API SM/CF ; ACEA A3/B4, C3, C2 |
Dopuszczenia: | MB 229.31 / 229.51, BMW Longlife-04 , Porsche, VW 502.00 / 505.00 , |
CASTROL EDGE SPORT (FORMULA RS) 10W-60
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 10W-60 |
Zastosowanie: | w pełni syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników sportowych, wysoko wysilonych. Rekomendowany przez producenta części HKS oraz przez BMW do silników serii M-Power |
Specyfikacja: | API SM/CF ACEA A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | BMW M3, M5, M6, Z4m, Z8 |
ELF EVOLUTION SXR 5W-30
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 5W-30 |
Zastosowanie: | w pełni syntetyczny zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji. Szczególnie polecany do silników RENAULT |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A5/B5 |
Dopuszczenia: | GM-LL-A025 , Renault RN 0700 |
ELF EXCELLIUM LDX / NF 5W-40
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | w pełni syntetyczny olej zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych (również z instalacjami LPG) i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji. Szczególnie polecany do silników konstrukcji RENAULT |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA: A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | Renault (wszystki silniki benzynowe i diesla), GM-LL-B-025 , VW 502.00 / 505.00 , MB 229.3 , BMW, Porsche |
SHELL HELIX ULTRA 5W-40
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | nowoczesny olej silnikowy wyprodukowany we współpracy z Ferrari nadający się do wszystkich stylów jazdy i typów silników (Diesla, benzynowych, także z turbodoładowaniem, LPG). |
Specyfikacja: | API: API SM/CF , ACEA: A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.5 , Peugeot/Citroën PSA E i D , JASO "SG", Rover, Porsche A40, SAAB , BMW Longlife-01, RENAULT RN700 / RN710 , VW 505.00 / 503.01 / 502.00, FIAT 955535-Z2, Ferrari |
SHELL HELIX ULTRA DIESEL 5W-40
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | w pełni syntetyczny olej nadający się do wszystkich typów nowoczesnych silników wysokoprężnych |
Specyfikacja: | API CF , ACEA: A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.5 , Rover, SAAB , BMW Longlife-01, RENAULT RN700 / RN710 , VW 505.00 , FIAT 955535-Z2 |
LIQUI MOLY TOPTEC 4100 5W-40
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | Wykonany w technologii syntetycznej olej nadający się do wszystkich typów nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych (również zasilnanych paliwem LPG/CNG) |
Specyfikacja: | API SM/CF , ACEA: A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | BMW Longlife-04 ; Ford WSS-M2C 917-A ; Porsche A40 ; VW 502.00 / 505.00 ; MB 229.31 , Fiat 9.55535-H2; Fiat 9.355535-M2; VW (diesel - pompowtryskiwacze) 505.01 / 505.00 |
LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | w pełni syntetyczny olej lekkiego biegu nadający się do wszystkich typów nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych (również zasilnanych paliwem LPG/CNG) |
Specyfikacja: | API SM/CF , ACEA: A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | BMW Longlife-98 ; MB-Freigabe 229.1 ;MB 229.3 ; Porsche ; VW 502.00 / 505.00 |
GM Opel 5W-30 DEXOS2
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 5W-30 |
Zastosowanie: | syntetyczny niskopopiołowy oryginalny olej, nadający się do wszystkich typów nowoczesnych silników wysokoprężnych (z filtrami DPF / FAP) i benzynowych (również zasilnanych paliwem LPG/CNG). Szczególnie polecany do stosowania w autach grupy GM (Saab, Chevrolet, Opel, Cadillac) |
Specyfikacja: | API SM/CF , ACEA: A3/B3/B4 C3 |
Dopuszczenia: | GM-LL-A-025 i GM-LL-B-025 ; BMW Longlife-04 ; MB 229.31 / 229.51 ; VW (diesel pompowtryskiwacze) 502.00 / 505.00 / 505.01 |
ORLEN PLATINUM 5W-40
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4,5 l |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | syntetyczny olej silnikowy został opracowany z myślą o samochodach osobowych z silnikami o zapłonie iskrowym oraz o zapłonie samoczynnym Diesla. |
Specyfikacja: | API SL/CF , ACEA: A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 |
TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W-40
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4,5 l |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | syntetyczny olej silnikowy został opracowany z myślą o samochodach osobowych z silnikami o zapłonie iskrowym oraz o zapłonie samoczynnym Diesla. Polecany szczególnie do samochodów grupy PSA (Peugeot oraz Citroen) o wydłużonym interwale przeglądów. |
Specyfikacja: | API SM/CF , ACEA: A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | PSA B71 , VW 502.00 / 505.00, MB 229.1 / 229.3 , BMW Longlife-01 , Porsche A40 |
CASTROL EDGE 0W-30
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 0W-30 |
Zastosowanie: | w pełni syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do wszystkich nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych (sczególnie do silników konstrukcji BMW , GM , Mercedes-Benz |
Specyfikacja: | API SM/CF , ACEA: A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.3 / 229.5 , VW 502.00/505.00 , BMW Longlife-01, GM-LL-A-025, GM-LL-B-025 |
CASTROL EDGE 5W-30
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | 4 l oraz 5 l |
Lepkość: | 5W-30 |
Zastosowanie: | syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla i benzynowych, wyposażanych we wtrysk bezpośredni, zawory recyrkulacji spalin (EGR), filtry cząstek stałych (DPF / FAP) oraz turbodoładowanie. |
Specyfikacja: | API SM/CF ; ACEA A3/B4,C3 |
Dopuszczenia: | MB 229.51, Ford WSS-M2C917-A, BMW Longlife-04 , VW (diesel Pompowtryskiwacze o wydłużonym interwale wymiany) 507.00 505.01 / 505.00 / 502.00 VW (silniki benzynowe w tym FSI / TSI) 504 00/ 503 01 |
CASTROL EDGE TURBO DIESEL LUZ 5W-40
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | olej nalewany z beczki - na życzenie nowy kanister 5L w cenie 2,50 zł |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do nowoczesnych silników diesla, wyposażanych we wtrysk bezpośredni (common-rail, pompowtryskiwacze), zawory recyrkulacji spalin (EGR), filtry cząstek stałych (DPF / FAP) oraz turbo. |
Specyfikacja: | API SM/CF ; ACEA A3/B4,C3 |
Dopuszczenia: | MB 229.51, Ford WSS-M2C917-A, BMW Longlife-04 , RENAULT RN0700 / RN0710 , VW (diesel Pompowtryskiwacze) 505.01 / 505.00 / 502.00 |
CASTROL EDGE LUZ 5W-30
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | olej nalewany z beczki - na życzenie nowy kanister 5L w cenie 2,50 zł |
Lepkość: | 5W-30 |
Zastosowanie: | syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych silników diesla jak i benzynowych, wyposażanych we wtrysk bezpośredni (FSI , TSI , common-rail , pompowtryskiwacze), zawory recyrkulacji spalin (EGR), filtry cząstek stałych (DPF / FAP) oraz turbodoładowanie. |
Specyfikacja: | API SM/CF ; ACEA A3/B4,C3 |
Dopuszczenia: | MB 229.51, Ford WSS-M2C917-A, BMW Longlife-04 , VW (diesel Pompowtryskiwacze o wydłużonym interwale wymiany) 507.00 505.01 / 505.00 / 502.00 VW (silniki benzynowe w tym FSI / TSI) 504 00/ 503 01 |
MOBIL Super 3000 X1 5W40 LUZ 5W-40
Olej | Syntetyczny |
Objętość: | olej nalewany z beczki - na życzenie nowy kanister 5L w cenie 2,50 zł |
Lepkość: | 5W-40 |
Zastosowanie: | syntetyczny olej silnikowy olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych benzyną, olejem napędowym, gazem LPG/CNG (również z turbodoładowaniem) |
Specyfikacja: | API: SN/SM/SL/CF , ACEA A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | Mercedes-Benz 229.3 , VW 505.00 / 500.00 , Opel GM-LL-B-025 , BMW LL - 01 , Renault RN0710 , RN0700 , Porsche A 40 , Peugeot/Citroën Automobiles B71 2296 LADA AvtoVAZ, Group "Luxe" |
Oleje półsyntetyczne:
LIQUI MOLY LEICHTLAUF MOS2 10W-40
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | półsyntetyczny olej silnikowy lekkiego biegu przeznaczony do wszystkich typów silników w autach osobowych i dostawczych. Zawiera dodatek dwusiarczku molibdenu który poprzez osadzanie się na elementach metalowych wzmacnia film olejowy, znacząco zmniejsza tarcia i naprężenia w jednostce napędowej |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B4 |
MOBIL SUPER 2000 10W-40 X1
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych benzyną, olejem napędowym, gazem LPG/CNG (również z turbodoładowaniem) |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 / 500.00 |
MOBIL SUPER 2000 10W-40 DIESEL X1
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | Półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych olejem napędowym (również z turbodoładowaniem) |
Specyfikacja: | API: CF , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 |
ELF STI COMPETITION 10W-40
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | Półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych olejem napędowym, benzyną, szczególnie polecany do gazu LPG/CNG (również z turbodoładowaniem) |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 |
CASTROL MAGNATEC 10W-40
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych olejem napędowym, benzyną, LPG/CNG (również z turbodoładowaniem) |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 , FIAT 9.55535.D2 |
CASTROL MAGNATEC DIESEL 10W-40
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych olejem napędowym (również z turbodoładowaniem)) |
Specyfikacja: | API: CF , ACEA A3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 , FIAT 9.55535.D2 |
GM OPEL 10W40
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych olejem napędowym, benzyną, LPG/CNG (również z turbodoładowaniem). Szczególnie polecany do aut koncernu GM (Opel, Saab, Chevrolet) |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | Opel, Saab, Chevrolet |
SHELL HELIX HX7 10W40
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | półsyntetyczny wysokiej jakości olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych olejem napędowym, benzyną, polecany do gazu LPG/CNG (również z turbodoładowaniem) |
Specyfikacja: | API: SM/CF , ACEA A3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 , JASO "SG+" , RENAULT RN0700 , FIAT 9.55535-G2 |
SHELL HELIX DIESEL HX7 10W40
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | półsyntetyczny wysokiej jakości olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych olejem napędowym, (również z turbodoładowaniem) |
Specyfikacja: | API: CF , ACEA A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 |
ORLEN PLATINUM CLASSIC 10W-40
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 4,5 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych olejem napędowym, benzyną, a także gazem LPG/CNG |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 |
ORLEN PLATINUM CLASSIC GAS 10W-40
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 4,5 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych benzyną, z dodatkami uszlachetniającymi poprawiającymi i zabezpieczającymi odpowiednia pracę jednostki napędowej na paliwach LPG/CNG |
Specyfikacja: | API: SL , ACEA A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | - |
LOTOS SEMISYNTHETIC TERMAL CONTROL 10W40
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | półsyntetyczny wysokiej jakości olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych benzyną, olejem napędowym, jak i paliwami alternatywnymi LPG/CNG (również z turbodoładowaniem) |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 |
LOTOS SEMISYNTHETIC CITY 10W40
Olej | Półsyntetyczny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych benzyną, olejem napędowym, jak i paliwami alternatywnymi LPG/CNG (również z turbodoładowaniem). Szczególnie polecany do silników wyprodukowanych przed 2000 rokiem |
Specyfikacja: | API: SJ/CF , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 |
MOBIL SUPER 2000 10W-40 Benzyna / Diesel LUZ
Olej | Półyntetyczny |
Objętość: | olej nalewany z beczki - na życzenie nowy kanister 5L w cenie 2,50 zł |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | Półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych benzyną, olejem napędowym, gazem LPG/CNG (również z turbodoładowaniem) |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 / 500.00 |
Oleje mineralne:
CASTROL GTX HIGH MILEAGE 15W-40
Olej | Mineralny |
Objętość: | 4 l |
Lepkość: | 15W-40 |
Zastosowanie: | Wysokiej jakości olej mineralny przeznaczony do silników benzynowych i diesla, do samochodów osobowych i lekkich dostawczych. Szczególnie polecany do silników o większym przebiegu (pow. 100 tys. km) |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 , FIAT 9.555.35-D2 |
MOBIL SUPER 1000 X1 15W-40
Olej | Mineralny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 15W-40 |
Zastosowanie: | Wysokiej jakości olej mineralny przeznaczony do silników benzynowych i diesla, do samochodów osobowych i lekkich dostawczych. |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 |
MOBIL SUPER 1000 X1 15W-40
Olej | Mineralny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 15W-40 |
Zastosowanie: | Wysokiej jakości olej mineralny przeznaczony do silników benzynowych i diesla, do samochodów osobowych i lekkich dostawczych. |
Specyfikacja: | API: CF , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 |
LOTOS GAS 15W-40
Olej | Mineralny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 15W-40 |
Zastosowanie: | Olej mineralny przeznaczony do silników benzynowych z instalacją gazową (LPG) |
Specyfikacja: | API: SL , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 |
ORLEN PLATINUM CLASSIC 15W-40
Olej | Mineralny |
Objętość: | 4,5 l |
Lepkość: | 15W-40 |
Zastosowanie: | Olej mineralny przeznaczony do silników benzynowych i diesla, do samochodów osobowych i lekki dostawczych |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 |
LOTOS DIESEL 15W-40
Olej | Mineralny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 15W-40 |
Zastosowanie: | Olej mineralny przeznaczony do silników diesla pracujących w lekkich samochodach dostawczych autobusach i ciężarówkach |
Specyfikacja: | API: SJ/CG-4 , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 228.1 , MAN 271 , VOLVO VDS |
LOTOS TURDUS SHPD 15W-40
Olej | Mineralny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 15W-40 |
Zastosowanie: | Wysokiej jakości olej mineralny przeznaczony do silników diesla pracujących w lekkich samochodach dostawczych autobusach i ciężarówkach również z turbodoładowaniem. |
Specyfikacja: | API: SJ / CH-4/CG-4/CF-4 , ACEA E5/E3/E2 |
Dopuszczenia: | MB 228.3 , MAN M 3275 , VOLVO VDS-2 , CES 20076 / 20077 |
LIQUI MOLY MOS2 LEICHTLAUF 15W-40
Olej | Mineralny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 15W-40 |
Zastosowanie: | Wysokiej jakości olej mineralny przeznaczony do silników benzynowych i diesla, do samochodów osobowych i lekkich dostawczych. Zawiera dodatek dwusiarczku molibdenu (MOS2) który dzięki osadzaniu się na powierzchniach metalowych znacząco zmniejsza tarcie i wpływa korzystnie na zużycie silnika. |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 228.3 , MAN M 3275 , VOLVO VDS-2 , CES 20076 / 20077 |
ELF SPORTI SRI 15W-40
Olej | Mineralny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 15W-40 |
Zastosowanie: | Olej mineralny przeznaczony do silników diesla jaki i benzynowych również z instalacją gazową (LPG). Polecany do silników produkcji RENAULT |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 228.3 , MAN M 3275 , VOLVO VDS-2 , CES 20076 / 20077 |
CASTROL MAGNATEC 15W-40
Olej | Mineralny |
Objętość: | 5 l |
Lepkość: | 15W-40 |
Zastosowanie: | Wysokiej jakości olej mineralny przeznaczony do silników benzynowych i diesla, do samochodów osobowych i lekkich dostawczych. |
Specyfikacja: | API: SL/CF , ACEA A3/B3/B4 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 , VW 505.00 , FIAT 9.555.35-D2 |
ORLEN PLATINUM CLASSIC GAS 15W-40
Olej | Mineralny |
Objętość: | 4,5 l |
Lepkość: | 15W-40 |
Zastosowanie: | Olej mineralny przeznaczony do silników benzynowych z LPG, do samochodów osobowych i lekki dostawczych |
Specyfikacja: | API: SL , ACEA A3/B3 |
Dopuszczenia: | MB 229.1 |
Oleje przekładniowe:
MOBIL ATF320
Olej | Przekładniowy |
Objętość: | 1 l |
Zastosowanie: | Wysokiej jakości olej przekładniowy, układy wspomagania kierownicy, automatyczne skrzynie biegów, a także innych układów hydraulicznych gdzie zalecane jest stosowania oleju typu ATF. |
Specyfikacja: | GM Dexron III, GM Type A Suffix A, Allison C-4, Renk Doromat, Caterpillar TO-2, Ford M2C163-A, Daimler Chrysler MB 236.7, MAN 339 TYPE D, Voith DIWA G607, ZF TE-ML-03D/04D/11A/14A/17C |
MOBIL ATF220
Olej | Przekładniowy |
Objętość: | 1 l |
Zastosowanie: | Wysokiej jakości olej przekładniowy, układy wspomagania kierownicy, automatyczne skrzynie biegów, a także innych układów hydraulicznych gdzie zalecane jest stosowania oleju typu ATF, również ATF DEXRON II D. |
Specyfikacja: | GM Dexron II, GM Type A Suffix A, Allison C-4, Renk Doromat, Caterpillar TO-2, Ford M2C163-A, Daimler Chrysler MB 236.7, MAN 339 TYPE D, Voith DIWA G607, ZF TE-ML-03D/04D/11A/14A/17C |
Oleje motocyklowe:
Olej motocyklowy LIQUI MOLY RACING 4T 10W-40
Olej | Motocyklowy |
Objętość: | 1 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | Uniwersalny olej wyprodukowany w technologii syntetycznej, idealny do wszystkich motorowerów, motocykli, quadów i skuterów 4 T. |
Specyfikacja: | API SG ; API SL ; JASO MA-2 |
Olej motocyklowy LIQUI MOLY RACING 4T 10W-50
Olej | Motocyklowy |
Objętość: | 1 l |
Lepkość: | 10W-50 |
Zastosowanie: | W pełni syntetyczny bardzo wysokiej jakości olej do zastosowania w silnikach 4T chłodzonych powietrzem lub wodą. |
Specyfikacja: | API SL ; JASO MA-2 |
Olej motocyklowy LIQUI MOLY RACING 4T 10W-60
Olej | Motocyklowy |
Objętość: | 1 l |
Lepkość: | 10W-60 |
Zastosowanie: | Olej silnikowy syntetyczny wysokiej technologii do czterosuwów przeznaczonych do użytku sportowego. Sprawdzony w wyścigach. Smaruje optymalnie nawet w ekstremalnych warunkach. |
Specyfikacja: | API SL ; JASO MA-2 |
Olej motocyklowy LIQUI MOLY SCOOTER RACING BASIC 2T
Olej | Motocyklowy |
Objętość: | 1 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | Olej silnikowy mineralny przeznaczony do silników dwusuwowych, do mieszania z paliwem oraz do smarowanie tzw. osobnego |
Specyfikacja: | API TC JASO FB, ISO L-EGB, TSC-3 |
Olej motocyklowy LIQUI MOLY RACING 2T
Olej | Motocyklowy |
Objętość: | 1 l |
Lepkość: | 10W-50 |
Zastosowanie: | Półsyntetyczny olej dla 2-suwowych silników motocyklowych ze smarowaniem osobnym i mieszanym, chłodzonych wodą i powietrzem. Chroni tłok przed zatarciem i zapobiega utracie mocy, do mieszania z paliwem jak i do smarowanie osobnego. |
Specyfikacja: | API TC, ISO L-EGC, SCC TCS-3, JASO FC |
Olej motocyklowy LIQUI MOLY RACING SYNTHETIC 2T
Olej | Motocyklowy |
Objętość: | 1 l |
Lepkość: | 10W-60 |
Zastosowanie: | Wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do motocykli wyczynowych z silnikami 2-suwowymi ze smarowaniem osobnym lub mieszanym. |
Specyfikacja: | API TC JASO FC, SCC-TSC-3, Global Category GD |
Olej motocyklowy Castrol Actevo X-tra Scooter 2T
Olej | Motocyklowy |
Objętość: | 1 l |
Lepkość: | 10W-60 |
Zastosowanie: | Do silników 2-suwowych wyprodukowany w technologii syntetycznej, jest przeznaczony do wszystkich typów silników 2-suwowych japońskich i europejskich, zarówno do przygotowywania mieszanki jak i do silników wyposażonych w układ wtrysku oleju. |
Specyfikacja: | API TC, JASO FD, ISO EGD |
Olej motocyklowy Castrol GPS 10W-40 4T
Olej | Motocyklowy |
Objętość: | 1 l |
Lepkość: | 10W-40 |
Zastosowanie: | Jest odpowiedni do wszystkich nowoczesnych silników motocyklowych czterosuwowych wymagających specyfikacji API lub JASO. |
Specyfikacja: | API SJ, JASO MA |
Olej motocyklowy Castrol POWER1 RACING 10W-50 4T
Olej | Motocyklowy |
Objętość: | 1 l |
Lepkość: | 10W-50 |
Zastosowanie: | Olej syntetyczny, odpowiedni do wszystkich nowoczesnych, wysilonych silników motocyklowych o sportowych osiągach wymagających specyfikacji API lub JASO. |
Specyfikacja: | API SL, JASO MA-2 |
Chemia samochodowa:
Liqui Moly SYSTEMPFLEGE DIESEL FOR COMMON RAIL
Pojemność: | 250 ml |
Opis: | Wielofunkcyjny dodatek do oleju napędowego. Przeznaczony jest do paliwa z małą zawartością siarki. Gwarantuje czystość silnika i zapobiega powstawaniu osadów w systemie paliwowym. Zabezpiecza wtryskiwacze przed zatarciem oraz przed wczesnym zużyciem. |
Zastosowanie: | Do wszystkich silników typu Diesel z układem Common-Rail, w samochodach osobowych, ciężarowych, traktorach, maszynach budowlanych. Aby zapewnić optymalny efekt należy stosować co 2000 km. 250 ml dodatku wystarcza na 75 l paliwa. |
Liqui Moly Super Diesel Additiv
Pojemność: | 250 ml |
Opis: | Wielofunkcyjny dodatek do oleju napędowego zwiększający liczbę cetanową. Przeznaczony jest do oleju napędowego z małą zawartością siarki. Gwarantuje czystość silnika i zapobiega powstawaniu osadów w systemie paliwowym. Regularne stosowanie gwarantuje usunięcie szkodliwych substancji. |
Zastosowanie: | Należy dodawać do zbiornika co 2.000 km. 250 ml dodatku wystarcza na 75 L paliwa. |
LIQUI MOLY Engine Flush
Pojemność: | 300 ml |
Opis: | Dodatek do oleju silnikowego, którego zadaniem jest oczyszczenie elementów układu smarowania z typowych zanieczyszczeń. Regularne stosowanie Engine Flush zapobiega zapiekaniu się pierścieni tłokowych. |
Zastosowanie: | Dodać zawartość opakowania przed wymianą oleju, uruchomić silnik i pozostawić pracujący przez 10 min. na biegu jałowym. Wymienić olej oraz filtr oleju na nowy. Stosować przy każdej wymianie oleju. |
Liqui Moly MOS2 Oil Additiv
Pojemność: | 300 ml |
Opis: | Dodatek do oleju z dwusiarczkiem molibdenu (MoS2) zapewnia stabilną pracę i niezawodność silnika. Dwusiarczek molibdenu, znajdujący się w tym dodatku wytwarza na powierzchniach podlegających tarciu wysokiej jakości film olejowy, który zapobiega zużyciu silnika. |
Zastosowanie: | Jedno opakowanie wystarcza na 6 L oleju silnikowego, mieszanie następuje samoczynnie. |
Liqui Moly Injection Reiniger
Pojemność: | 250 ml |
Opis: | Czyści zabrudzone układy wtryskowe silników benzynowych, usuwa osad z elementów układu paliwowego, wtryskiwaczy i zaworów dolotowych. Zastosowanie dodatku pozwala uniknąć problemów z uruchomieniem silnika. Zapewnia równomierną pracę silnika, lepsze osiągi i mniejsza szkodliwość spalin. |
Zastosowanie: | Zapewnia długotrwałe działanie, wystarcza na 70 litrów paliwa. |
Liqui Moly Diesel Spulung
Pojemność: | 500 ml |
Opis: | Usuwa osady jakie gromadzą się we wtryskiwaczach, pompie wtryskowej, w komorze spalania. Rozwiązuje problemy związane z nierównomierną pracą silnika. Czyste wtryskiwacze oraz pompa wtryskowa zapewniają optymalne osiągi oraz równomierna pracę silnika. |
Zastosowanie: | Do wszystkich silników Diesla. Jedno opakowanie wystarcza na 70 L paliwa. W nagłych przypadkach można zaciągnąć preparat bezpośrednio z puszki, rozpinając przewody przy filtrze paliwa. |
Liqui Moly Hydro Stossel Additiv
Pojemność: | 300 ml |
Opis: | Specjalistyczny dodatek do oleju silnikowego, usuwa hałas wytwarzany przez hydrauliczne popychacze. |
Zastosowanie: | Dodatek można stosować w dowolnym okresie eksploatacji, a po dodaniu należy podgrzać silnik na biegu jałowym. Jedno opakowanie wystarcza na 6 L oleju silnikowego, mieszanie następuje samoczynnie. |
Liqui Moly CERATEC
Pojemność: | 300 ml |
Opis: | To najnowocześniejsza ochrona dla każdego silnika. CERA TEC redukuje tarcie i zużycie dzięki ekstremalnie stabilnym chemicznie i termicznie wiązaniom ceramicznym. Zapobiega bezpośredniemu kontaktowi metal o metal i dzięki temu znacząco wydłuża żywotność silnika. Efekt "lekkiego biegu" przyczynia się do redukcji zużycia paliwa. Mieszalny z każdym olejem silnikowym. |
Zastosowanie: | Do samochodowych silników spalinowych. Opakowanie wystarcza na 5 litrów oleju. Mieszalny ze wszystkimi olejami silnikowymi. |
STP formuła do wtryskiwaczy
Pojemność: | 250 ml |
Opis: | Najbardziej efektywna formuła w usuwaniu zanieczyszczeń wtryskiwaczy Diesla. Ten silny środek czyszczący przywraca właściwy wzorzec wtrysku paliwa co poprawia osiągi silnika, a w szczególności moc i przyspieszenie. |
Zastosowanie: | 250ml na 50-60 litrów paliwa. |
STP regenerator silnika dla silników benzynowych
Pojemność: | 450 ml |
Opis: | Zalecany do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, traktorów, łodzi, motocykli. Szczególnie polecany w silnikach benzynowych o średnim i dużym przebiegu oraz w przypadku zwiększonego zużycia oleju |
Zastosowanie: | Jedno opakownie (450ml) wystarcza na 4-5 litrów oleju (10% objętości). |
STP Power Steering
Pojemność: | 354 ml |
Opis: | Specjalna formuła przeznaczona do układów kierowniczych ze wspomaganiem w samochodach nowych i o dłuższym przebiegu. Zabezpiecza układ przed nadmiernym zużyciem. Posiada aprobatę FORD, Chrysler, GM Szczególnie polecany w silnikach benzynowych o średnim i dużym przebiegu oraz w przypadku zwiększonego zużycia oleju |
Zastosowanie: | Mieszalny z dowolnym rodzajem płynu do wspomagania. |
BLACK ARROW DIESEL SKYDD 1L
Pojemność: | 1000 ml |
Opis: | Całoroczny uszlachetniający dodatek do oleju napędowego. Zapobiega tworzeniu się kryształków parafiny, obniża temperaturę płynności paliwa. Skuteczny do -39 stopni. |
Zastosowanie: | Dodatek do paliwa 1Litr starcza na 1000 Litrów oleju napędowego |
K2 DFA-39 1L
Pojemność: | 1000 ml |
Opis: | Całoroczny uszlachetniający dodatek do oleju napędowego. Zapobiega żelowaniu się oleju napędowego i tworzeniu się kryształków parafiny, obniża temperaturę płynności paliwa. Skuteczny do -39 stopni. |
Zastosowanie: | Dodatek do paliwa 1Litr starcza na 1200 Litrów oleju napędowego |
Klasyfikacja lepkościowa:
Lepkość oleju jest miarą tarcia wewnętrznego, powodującego opór przy przemieszczaniu się warstw oleju względem siebie. Od lepkości zależy powstanie trwałego filmu olejowego między współpracującymi częściami jednostki napędowej. Aby ułatwić optymalny dobór lepkości oleju do smarowania danego typu silnika eksploatowanego w określonych warunkach klimatycznych, amerykańskie Stowarzyszenie Inżynierów Samochodowych SAE opracowało system klasyfikacji lepkościowej. Dzieli on oleje na 11 klas. Oleje przeznaczone do smarowania silników w okresie zimowym W (winter - zima), tj: SAE, 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W. Im niższa liczba przed literą W, w tym niższych temperaturach otoczenia olej może być stosowany. Dla olejów letnich przewidziano lepkości (SAE 20, 30, 40, 50, 60), które określają lepkości wysokotemperaturowe, oznaczone i badane w temperaturze 100°C. Obecnie oleje silnikowe są wielosezonowe tj. posiadają cechy oleju zimowego jak i letniego (np. SAE 15W40).
Klasyfikacja stosowania olejów ze względu na temperaturę otoczenia:
Podział ze względu na metodę produkcji:
Oleje syntetyczne:
Oleje syntetyczne otrzymywane są na drodze syntezy chemicznej. Charakteryzują się dużo większą odpornością na utlenianie w wysokich temperaturach niż oleje mineralne, dzięki czemu mają mniejszą skłonność do tworzenia szlamów i osadów w silniku. Ułatwiają także rozruch silnika w niskich temperaturach i szybciej docierają do poszczególnych punktów smarowania. Zapewniają najwyższy poziom ochrony przeciwzużyciwej dla nowoczesnych silników.
Oleje półsyntetyczne:
W skład olejów półsyntetycznych wchodzą zarówno mineralne jak i syntetyczne oleje bazowe. Charakteryzują się pośrednimi właściwościami eksploatacyjnymi pomiędzy olejami syntetycznymi a mineralnymi. Zapewniają one lepszą ochronę silników i smarowanie niż oleje mineralne.
Oleje mineralne:
Oleje mineralne oparte są na olejach bazowych otrzymanych na drodze rafinacji ropy naftowej. Dodatkowo zostają wzbogacone starannie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewniają odpowiedni poziom ochrony przeciwzużyciowej dla starszych pojazdów.
Klasyfikacja API, ACEA
Klasyfikacja API - im dalsza litera alfabetu od litery A, tym wyższa jakość.
Klasyfikacja ACEA - im dalsza cyfra, tym wyższa jakość.
A | Silniki benzynowe |
B | Silniki Diesla |
C | Oleje kompatybilne z systemem katalitycznym dla silników benzynowych i Diesla z wtórnym obiegiem spalin i o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych (SAPS). |
C1,C2,C3 | Oleje niskopopiołowe (midSAPS, lowSAPS) stosowane do silników wyposażonych w filtry cząstek stałych do DPF, FAP. |
ul.Wiertnicza 160
Warszawa, 02-952
obok siedziby TVN
tel/fax: 22-642-03-43
fhu.akula@gmail.com
Copyright © F.H.U. Akuła All rights reserved. Startowa Akumulatory Oleje Opony Części Nasz warsztat Kontakt